Att vara nervös

Godmorgon

Jag kan tänka mig att ni sover nu men jag vaknade tidigt, tror klockan var vid halv sju-tiden ungefär. Som ni kanske förstår stiger nervositeten inför trippen jag ska på idag och inte blev det bättre när de sa på nyheterna nu att det är mycket inställda tåg och stora förseningar från bland annat Gävle. Hoppas verkligen jag kommer iväg för tentan är viktig att skriva.

Nu hade jag tänkt gå ner för att ta en huvudvärkstablett, är inte riktigt pigg ännu men känner mig friskare än i helgen. Sen blir det till att käka frulle och göra sig iordning och packa ner det sista lilla som ska med.


Så där ser det alltid ut när jag ska packa, även om jag bara är borta några dagar. Jag är sämst på att packa haha :P



Puss / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0