Året som varit - 2010

Årets bästa: Förlovning med Daniel den 14/9-10 - kärlek ♥
Årets värsta: Trafikolyckor jag sett -  och som jag självklart hjälpte till i
Årets händelse: Jag tog mitt körkort efter två veckors intensivkurs - 24/6-10 och även min tjugoårsdag 7/3-10 
Årets resa: Min och Linneas semestervecka på Kreta
Årets fest: Förhoppningsvis blir årets fest imorgon på nyårsafton
Årets dag: 7/3-10, 24/6-10 och 14/9-10
Årets present: Systemkameran
Årets tårar: Det är för privat för att skrivas
Årets person: Daniel, min fina pojkvän ♥
Årets låt: Året har bjudit på många låtar jag gillat
Årets bok: Ingen speciell vad jag kan komma på nu
Årets bild: Alla semesterbilder från min och Linneas Kretaresa - ett minne för livet
Årets lögn: Ingen
Årets kyss: Alla kyssar jag fått av min pojkvän är lika bra året runt :)
Årets natt: Natten till dagen då jag skulle ta körkort var en natt fylld av nervositet och orolig sömn likaså dagen innan jag och Linnea skulle åka utomlands var natten ganska sömnlös
Årets ord: "Kärlek" - året har varit fylld med kärlek, allt från pojkvännen till familjen och vännerna ♥
Årets skämt: Jag kan inte komma på ett specifikt skämt - dock har jag hört många roliga skämt under årets gång
Årets mysigaste: Alla mina och Daniels mysiga stunder vi haft tillsammans ♥ - underbart och så ska det för alltid fortsätta
Årets längtan: Det är min egna hemlighet som endast dem närmaste vet om
Årets gräl: Det har inte varit något speciellt gräl
Årets beroende: Det finns en del saker, men mest av allt är nog kärleken, dvs min pojkvän :)
Årets vill ha: Även detta är en hemlighet som mina närmaste vet om
Årets frisyr: Min klippning från rakt och lång till uppklippt och snelugg
Årets roligaste: Min tjugoårsdag, Greklandsresan, fester, alla nya lärdomar, de två veckors intensivkurs för B-körkort jag gick på, mini-resor med familjen, förlovningen och massa mer :)
Årets tråkigaste: Olyckorna jag har sett var hemska upplevelser, även alla människor jag mött på som mår dåligt - jag hoppas av hela mitt hjärta att dem blir bättre
Årets vårminne: Tjugoårsdagen - dock var det vinter-/vår
Årets sommarminne: Förlovning, körkort, semestrar och jobb är fina-/bra minnen :)
Årets vinterminne: Julen; julafton var fylld med kärlek, julstämning, gemenskap och massa fina julklappar
Årets smärta: Det finns en del, men bland annat sprutan mot svininfluensan - jag har sådan skräck för sprutor
Årets överraskning: Allt jobb jag fått, all positiv feedback och allt jag lärt mig - så himla roligt :)
Årets läskigaste: Det måste vara dem trafikolyckor jag sett
Årets konstigaste: Att jag trots min väldiga skräck för sprutor tog hål i naveln helt impulsivt med Kajsa :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0