Dagens lista - dagen innan julafton

Dagens humör: Idag har jag varit på bra humör, kan man vara annat när det är julafton imorgon? :)
Dagens klädsel: Svarta leggings och blå tunika
Dagens frisyr: Utsläppt hår
Dagens smink: Foundation, puder och mascara
Dagens planer: Idag började dagen med att träffa PBL-gruppen för att fixa det sista med gruppexaminationen, därefter åkte jag med familjen för att hälsa på farbror och därpå åkte jag med pappa till bland annat Valbo köpcentrum för att titta runt lite. På kvällskvisten blev det pepparkaksbakning med julmusik och förbereda lite inför morgondagen tillsammans med familjen.
Dagens väder: Det är-/har varit jättekallt - omkring tjugo minusgrader
Dagens vill ha: "Att få en bra och trevlig dag så här dagen innan julafton" - sagt och gjort, det fick jag minsann
Dagens tråkigaste: Jag trycker ingenting har varit speciellt tråkigt idag
Dagens bästa: Att det är dagen innan julafton och all julmys - jag älskar det
Dagens nedräkning: Imorgon är det julafton



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0