Mellandagsrean

Idag efter att ha tagit en härlig sovmorgon hemma hos pojkvännen åkte jag till stan där jag stämt träff med Hanna och Linnea för att gå på mellandagsrean i hopp om att hitta något fint och prisvärt. Dock tycker jag inte att det var så mycket bra på rean så det enda som fick följa med hem var ett par fina örhängen och ett par mjukisbyxor då jag faktiskt var i behov av ett par nya. Dagen var trevlig men innan vi avslutade vår träff tog vi oss en pratstund på ett café där vi alla åt en focaccia.
Väl hemma bokade jag och pappa resan till kursträffen som äger rum i Skellefteå i januari - jag hoppas dock att denna gång slippa allt väntande försenade tåg-/bussar.

Kvällen fick sin avslutning framför tvn i sängen med datorn i knäet, skönt att bara slappna av, se tv och läsa lite bloggar. Innan det var jag med Ida till solariet för att bättra brännan, alltid lika härligt att lägga sig i ett varmt solarium så här dags på vintern.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0