Lista

VAD HETER DU? Josefin Lindholm

VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Svarta leggings

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Gamla låtar från flera år sedan som varenda en har roliga minnen att tänka tillbaka på :)

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Jag umgicks med tjejen jag är kontaktperson till, bland annat var vi på skönhetssalongen och noppade våra ögonbryn

VAD VAR DET SISTA DU ÅT? Frukost

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Nollgradigt, dock snöar för fullt

DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? Min pojkvän igårkväll ♥

DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Utseendet

GILLAR DU PERSONEN SOM UTMANADE DIG? Jag har inte blivit utmanad utan jag hittade denna lista och snodde den J

HUR MÅR DU IDAG? Jag mår bra – det är ju trots allt fredag idag :)

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Jag tycker om de mest drickbara dryckerna faktiskt, - dock inte läsk

FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK? Cider

FAVORITSPORT? Fotboll är väl en av favoriterna

HÅRFÄRG? Mörkblond

ÖGONFÄRG? Blåa

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Jag tycker solnedgångar är mysiga

SYSKON Å DERAS ÅLDER? En 16-årig lillebror vid namn Kristoffer

FAVORITMÅNAD? Mars då jag fyller år, juni/juli då det är sommar och december som är julmånaden

SENASTE FILMEN DU SÅG? Jag minns inte faktiskt, jag tror det var paranormal activity

FAVORITDAG PÅ VECKAN? Fredag och lördag

FAVORITHOBBY? Umgås med pojkvännen-/vännerna och shopping :)

DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? Nej. Men jag har inget behov av det då jag har en underbar pojkvän redan :)

FAVORITLÅT(ar)? Jag har nog ingen speciell favorit utan gillar många låtar

SOMMAR ELLER VINTER? Sommar, dock har båda sin charm

KRAMAR ELLER KYSSAR? Båda två

HUR BOR DU? Gävle – Bomhus med min familj

VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? Kurslitteratur – haha, jag hinner väl inte med så mycket annat

HUR SER DIN MUSMATTA UT? Jag har ingen

FAVORITSPEL? The sims 3

KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Nej, jag provade men lyckades dock inte

KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? Nej det kan jag inte

ÄR DU ROMANTISK? Ja, det är jag

SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Ja, men det går att bli lyckligare

VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Då ska jag hem till pojkvännen :)

VAD ÄR KLOCKAN JUST NU? Tjugo i ett

FAVORITMAT? Tacos och olika sallader är nog favoriterna


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0