Gratulationer till mormor ♥

Imorgon är det torsdag och efter min VFU blir det dags för helg - jag är ledig fredag och lördag men jobbar söndagen. Idag har det verkligen varit kallt, hua så jag fryst hela dagen, men det gör jag i princip alltid iochförsig.
Efter arbetsdagen idag blev det bussen hem till Bomhus, efter att ha varit hemma ett tag blev det middag med familjen hos mormor samt att vi grattade henne eftersom hon fyllt år. Grattis på min favoritmormor ♥



Nu: Göra mig klar för kvällen och kanske se ett avsnitt av Paradise hotel eftersom jag missat alla denna vecka. Därefter sova eftersom imorgon ska jag upp tidigt och jobba - börjar kl 07.30, så jag skriver troligtvis inte här förrän mot eftermiddagen när jag kommit hem.

Kommentarer
Postat av: hanna

Tack för dina kloka ord :) Jag får nog satsa på plugg.. om det ska bli något av mig! =)

kram!

2010-12-02 @ 12:31:56

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0