Ett framtida jobb

HELG - Jajamensan, nu är det helg för mig. Jag är som sagt var ledig fredag och lördag så min helg börjar nu. Idag har jag jobbat mellan kl 07.30-16.00.
Dock var vi inte bara på boendet där jag har VFU utan jag följde med en utav personalen till ett Etik-möte.
När man jobbar med detta som jag praktiserar inom nu så är man i olika ombud och idag var just Etik-ombudet så det följde jag med på för att passa på att lära mig mer om just etik. Efter det tvåtimmarslånga mötet som förövrigt hade en mysig stämning med tända ljus och julfika slutade jag och blev upphämtad av far min.
Nu ska jag och familjen snart åka iväg och kvällen för mig kommer bli superlugn, härligt kan jag tycka efter mycket jobbande då jag inte är van vid detta med tanke på att jag studerar och bara extrajobbar ibland. Men för det så gillar jag att jobba, det är roligt - speciellt när jag får jobba med det jag vill jobba med i framtiden.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0