Den underbara helgen är redan förbi

Helgen har varit underbart bra vill jag börja med att inleda det här inlägget. Först en rolig och trevlig dag-/kväll med Kajsa i fredags med massa skratt och prat samt stanrunda.
I lördags, igår alltså, var jag hemma hos pojkvännen där jag även sov över. En mysig och trevlig dag-/kväll med min fina och bästaste pojkvän som jag verkligen älskar av hela mitt hjärta :) ♥

I torsdags var finalavsnittet av Paradise hotel och vinnaren blev Emanuel. Jag tycker inte att han skulle vunnit men så blev det, ur min synvinkel var Lin den värdiga vinnaren.
Jag tycker faktiskt det är tråkigt att programmet är slut eftersom jag följt det, haha men det kommer säkerligen en säsong till.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0