Den nya veckan

En ny vecka har nu fallit in och hyffsat snabbt har första dagen på veckan gått också. Dagen har tillbringats som i princip jag varit på under en månads tid snart, på VFU´n menar jag då.
Efter att ha slutat vid fyratiden stog jag sedan cirka en halvtimma i väntanbussen som alltid verkar vilja komma försent så här på vintarna när det är kyligt, halt och snö. Som att vi inte borde vara vana eller förberedda? - det är väl inte första vintern vi har massa snö och har det kallt som få.

Direkt när jag kom hem till pojkvännen min blev jag upphämtad av mor min för att åka en sväng till Valbo köpcentrum och IKEA för en titt :) Nu är jag hemma hos Daniel igen och ska gå igenom lite kring arbetet vi ska göra när vi har-/haft VFU - Ett VFU-arbete med andra ord.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0