Dan före dan före dopparedan

Dagen idag har varit trevlig tycker jag, jag umgicks imorse-/förmiddagen med min pojkväns syster och deras mamma och jag följde även med min pojkväns syster till barnmorskan då hon skulle få höra hjärtljud för första gången på lillskrutten hon har i magen. Jag kände även när skrutten sparkade i magen, mysigt tyckte jag att det var med andra ord :)
Vid eftermiddagen åkte jag tillsammans med mamma och pappa till ICA MAXI för en jul,- och storhandling, vilket tog några timmar då det var proppat med folk i affären. Väl hemma tog jag och Linnea oss en tur med bilen hem till Kajsa där jag skulle hämta de nya navelsmyckena vi beställt :)

Nu: Läsa bloggar

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0