Dan före dan före dan före dopparedan

Idag för ett år sedan, alltså den 21 december 2009, hade jag min sista dag på min verksamhetsförlagda utbildningpsykosenheten psykiatrin där jag praktiserade i tre veckor. Dessa tre veckor var lärorika och jag växte som människa på bara tre ynka veckor.

Idag, den 21 december 2010, befinner jag mig inte för tillfället på en verksamhetsförlagd utbildning för den har vi redan avverkat för någon vecka sedan. Istället är det studierna som gäller, jag och min PBL-grupp ska träffas om en timma för att finslipa gruppexaminationen som ska vara inlämnat dagen innan julafton.

Nog om mina studier, idag är det dan före dan före dan före dopparedan och dagen kommer tillbringas först och främst med studierna och därefter ska jag tillsammans med tjejen jag är kontaktperson till umgås och ha lite julmysigt. På sen eftermiddag-/vid kvällningen ska jag åka hem till Daniel för att sova över hos min älskade

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0