Favoriter och icke favoriter

FAVORITERNA

Glass: Hm, vaniljsmak tror jag
Musik: Det som går på rixfm bland annat 
Färg: Vit, svart och rosa är nog favoritfärgerna 
Film: Jag tycker att jag har sett många bra filmer så jag vet ingen speciell favorit, dock tycker jag Shutter island som jag nyligen såg var väldigt bra
Språk: Jadu, eftersom jag inte kan speicellt många språk så svenska och engelska, det finns säkerligen finare språk
Länder: Spanien har jag varit i några gånger och det är ett fint land tycker jag, dock har jag inte varit i så många andra länder men snart blir det Grekland och jag är säker på att det kommer vara jättefint
Städer: Gääävle. Nej kanske inte, det är en rätt tråkig stad oftast. Men jag gillar naturen uppåt i Sverige, den är väldigt fin och det är inte alls samma natur som här i Gävle. Men inte tror jag att jag har en speciell favoritstad inte
Skolämne: På gymnasiet; idrott, handel och bild var nog bland favoriterna. På univeristetet; då skulle jag nog välja hälsa/ohälsa och psykiatrisk omvårdnad samt hälsa och psykisk ohälsa hos barn- och ungdomar
Mat: Två favoriter är tacos och grillat
Sport: Jag tror jag faktiskt väljer fotboll
Såpa: -
Tv Program: En hel del serier, bland annat; the simpsons, sex and the city, two and a half men och how i meet your mother
Efterrätt: En paj med bär i eller kanske en bit kladdkaka, men på sommaren är nog favoriten jordgubbar och glass
Band: -
Idol: Darin, Michael Jackson gillas, dock finns det många andra bra också såklart
Klädesplagg: Mjukiskläder en en stor höjdare, dock kan det se lite finare ut med leggings och en tunika
Affär: Gina tricot och H&M bland annat. Det finns inte speciellt många affärer i Gävles shoppingbutiker
Kex: -
Chips: Hm, kanske pringles
Läsk: Fanta är ju den enda läsken jag dricker
Drink: Ingen speciell, det finns nog många favoriter 
Bil: Spelar ingen roll för mig
Egenskap hos annan människa: Omtänksamhet är en viktig
Modell: -

SAKER JAG INTE GILLAR

Språk: Ingen speciell
Skolämne: Ja det var matte helt klart
Mat: Pyttipanna, usch
Affär: Ingen jag kan komma på, jag skulle nog inte gå in till en klädesbutik med tantkläder iallafall ;)
Artist: -
Tv Program: Ingen speciell, men visst finns det en hel del onödiga knäppa progrma som inte är värda att se
Filmer: Hm, filmer där de bara skjuter hela tiden och allt exploderar, lite enformigt och tråkigt för min del
Egenskap hos annan människa: Falskhet gillas inte och folk som inte bryr sig om andra


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0