Today

Dagens humör: På bra humör, är ju ledig idag :)
Dagens klädsel: Trekvartsjeans och en lila t-shirt med svart tryck från Skellefteå
Dagens frisyr: Just nu utsläppt då det är blött ännu från duschen, det blir nog en utåtbakad fläta idag tror jag
Dagens smink: Mascara
Dagens planer: Inga speciella planer, vi får helt enkelt se vad jag och min älskling hittar på :)
Dagens väder: Jag har inte varit ut ännu men temperaturn står på runt 20 grader
Dagens vill ha: Fint sommarväder
Dagens tråkigaste: Ingenting speciellt ännu
Dagens köp: Nothing
Dagens bästa: Den sköna sovmorgonen och min favoritälskling :)
Dagens tanke: "Hur härligt är det inte att vara ledig och inte ha något planerat?" :D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0