Resa till Skellefteå dagen lång

Idag är det en heldagsresa som gäller, jag ska nämligen åka med tåget ifrån Gävle klockan 11:57 och byter sedan till buss i Sundsvall som fortsätter till Skellefteå. Dit anländer jag klockan 20:15 och då ska jag åka taxi till boendet och ladda inför första dagen i skolan efter sommarledigheten.

onsdagnatt kommer jag hem till Gävle igen och då fortsätter distansstudierna, men som sagt ska vi först ha en kursträff på skolan. Det kommer bli en del föreläsningar såg jag på schemat, det blir nog intressant det. Och för den delen blir det superroligt att träffa vännerna också.


Den här bilden är tagen precis innan jag skulle hoppa av tåget i Gävle efter kursträffen förra gången vilket var i vintras. Klockan var då kring 02-tiden på natten och jag var verkligen trött efter den både kursträffen och den låååånga resan.




Nu ska jag fixa iordning mig och packa ner det sista. Jag bloggar under resans gång, men jag önskar er ändå en trvlig dag :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0