Pyttelite sömn

Inatt har jag inte sovit mer än någon ynka timma, det var ju det jag menade med inlägget inatt. Det var nu första natten på hela sommaren jag sov ensam vilket jag tyckte kändes alldeles för ensamt, vill ha min Daniel hos mig jämt :)
Och i mitt rum hemma har jag inte heller sovit i på hela sommaren, knappt varit i rummet ens och jag ska säga er att det har varit såå varmt inatt i rummet mitt så jag höll på att bli galen. När jag hade legat och vridit och vänt på mig bra länge och hunnit sett några avsnitt av olika serier gav jag upp och gick ner en stund och provade igen därefter men det funkade icke, så tillslut somnade jag såklart men det var nog närmare sextiden om jag minns det rätt.
Det beror nog också lite på att jag jobbat nätter i sommar och har lyckas vända på dygnet litegranna, men en sak har jag fått klart för mig inatt: Jag ska vända tillbaka dygnet som normalt folk! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0