Måndagmorgon - Ny vecka!

Nu startas en ny vecka och om precis en vecka börjar försa dagenkursträffen i Skellefteå med övriga klasskamrater som kommer pågå mellan den 30/8-1/9. Dock kommer jag åka dit den 29onde för att hinna dit i tid, så lång resa till Skellefteå så det tar en hel lång dag.




Gårdagskvällen bjöd på en trevlig kväll med Daniel hemma hos hans syster där vi spelade kort och skip-bo. Trelans trevlans. Idag vet jag inte heller vad som händer, likadant som gårdgen. Jag känner faktiskt att jag inte för tillfället orkar göra så mycket då jag inte känner mig så pigg, lite huvudvärk och halsont. Och jag vill INTE bli sjuk till utomlandsresan, då blir jag galen. Jag vill ju heller inte vara sjuk när jag åker till Skellefteå så det är bara att hoppas på det bästa nu :)

Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0