Litegranna om gårdagens trevliga dag

Det blev inget mer bloggande igår, jag försökte från nya mobilen men har inte hunnit lärt mig så mycket så det gick inte så bra.

Gårdagen bjöd på en shoppingturstan med Linnea. Jag fick en grå halvlång kofta, två nagellack och en shortaktig klänning/tunika med mig hem. Jag tycker verkligen vi behöver fler klädesbutiker i stan, vi får hoppas på det inom en snar framtid. Det kanske blir någon shopping i Skellefteå istället, dock är det mindre shopping där men kanske andra kläder :)



Efter stanrundan mötte jag flickan jag är konaktperson åt och även fick jag träffa ena hennes lillesyster, de är jättesöta tjejer båda två. Det vi gjorde var bland annat att spela discobowling och det var faktiskt trevligt tycker jag :)

Kvällen bjöd på en myskväll med älsklingen, den var supermysig och det var absolut vad jag behövde innan skolan drar igång nu. Imorgon är det ju Skellefteåtime, det kommer absolut kännas konstigt att sova utan Daniel och även att jag inte ens får sova i min egen säng. Men skellefteåtrippen går nog snabbt tror jag, det blir minsann trevligt att träffa tjejerna! :)



Nu tänkte jag packa ihop lite saker jag har här hos Danne som jag ska ta hem, sedan duka fram frukost till oss. Nu blev det ett långt inlägg men ha en trevlig lördag hörrni :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0