Kursträff: första och andra skoldagen

Hej på er, nu har det varit glest med uppdateringar men jag har verkligen inte haft tid eller lust att blogga när jag har annat roligt för mig här i Skellefteå.

Igår var det första skoldagen och vi var där mellan cirka 10:00-16:00. Dagen var så väldigt lärorik och givande så det var verkligen roligt, vi fick se levande fallbeskrivnignar av en skådespelare hur en person med psykos, depression, mani och personlighetsstörning kan känna och bete sig. Det är svårt att förklara hur det var men givande ska jag då tala om att det var. Det var bland annat det vi höll på med första dagen. Jag tänker faktiskt inte lägga ned tid nu på massa detaljer vad vi gjort då jag gärna umgås med vännerna här uppe i Skellefteå istället för att sitta och knappa på datorn :)

Andra skoldagen är nu avklarad för dagen, dagen har bjudit på föreläsningar som var tunga men det är såklart nyttigt ändå. Senare ska jag, Nadja och Marie bowla och kika in på en affär som liknar ÖB kan man säga, därefter ska vi tillbaka till boendet och se bland annat på Fångarna på fortet och vara sociala hela kvällen lång :) Kanske att Bella kommer förbi också, det skulle vara trevligt det ocskså :)

Nu ska vi äta middag, så får vi se om det lyckas komma upp en uppdatering senare. Ha det så bra så länge :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0