Hej å hå!

Igår blev det tomt med inlägg. Jag hade tydligen inte tid eller lust för att sitta här kan jag tänka mig, eftersom det var min första lediga dag igår efter denna jobbiga vecka.

Igår blev det först en tur hem till Daniels syrra för att hälsa på och spela skip-bo, sedan blev det en cykeltur hem till mig i Bomhus där vi tog med oss lite filmer att se nu när jag är ledig mera :) Snart ledig mera iallafall.
Sedan fick vi cykla hem i regnet, inte roligt vill ja påstå då jag var barfota i sådana där "stoppa-in-sko", om ni vet vad jag menar ;)

Idag vet jag inte än vad som händer, det var iallafall skönt att få sova ut ordentligt för det behövdes. Jag tror jag sov till kvart i ett och nog hade jag kunnat somna om en stund till men inte vill jag sova bort dagarna så här mycket ;) Nu blir det dansmattan en stund sen hitta på något annat!


Ha en bra dag allesammans :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0