Gårdagen och dagens händelser

Gårdagen:
Igår blev det en tur till staden med Linnea, och ja i regnet ja. Men det fick bli buss för ovanlighetens skull, det går ju inte att cykla i regnet. Jovisst går det, men jag vill inte bli sjuk.
Vi började med att sätta in sparande pengar på Nordea som ska inbetala resan vi bokat i September. Jiho, härligt att ha resan betald och klar.
Därefter gick vi bara runt på stan och kikade i alla affärer, på H&M hittade jag supersköna mjukisbyxor som fick följa med hem, endast för 149 kronor. Sedan fick även en huvtröja med dragkedja från Cubus följa med hem och den för 149 kronor också. Linnea köpte också en sådan, vi föll för den båda två haha. Den var jättemysig och fin färg var det också, ungefär som mörkrosa.
Det fick även bli en fika i regnet, inne på Waynes och det var trevligt även det :)

Efter det blev det buss hem till Daniel igen, dock slutade det regna så det var härligt. Jag och Daniel tog oss då en cykeltur hem till mig i Bomhus och hämtade ett paket jag fått från Nelly och hälsade på mamma och pappa.


Idag:
Dagens händelser vet jag inte alls något om ännu, jag vaknade idag 11:46 så det är skönt med lite sovmorgon vill jag påstå. Nu tänkte jag ta en wii-match och därefter blir det till att göra sig iordning för dagen, vad vi nu ska hitta på :)


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0