Första natten med piercing och min lördag hittills

Natten var inte den trevligaste, jag vaknade i omgångar av att jag fick ont i ryggen av att bara kunna ligga på rygg på grund av navelpiercingen, om jag vända mig till sidan ömmade det rejält, jag kom åt piercingen ett antal gånger under hela natten och vaknade av det, alltså det gör väligt ont om man råkar slå till den kan jag säga. Vid 7-tiden imrose vaknade jag och kunde inte somna om efter att jag råkade slå till piercingen så jag tog mig upp och satte mig en stund vid datorn och åt frukost. Därefter gick jag och lade mig och lyckades efter en stund somna om ett tag igen.

Synd att det ska ömma och göra ont när man tillexempel ska sitta eller böja sig ned osv men det går nog över så småningom. Trots det är piercingen snygg och jag är fortfarande stolt över att jag vågade! ;)




Hittills idag har jag hunnit med att bli upphämtad av mamma, vi handlade lite och åkte till Redrum där jag piercade mig för att köpa en flaska som man ska rengöra med varje dag. Sedan åkte vi hem och slappade och mös med Smulan en stund innan vi påbörjade tacosen till middag. Daniel kom efter en stund också och åt med oss och till efterrätt blev det jordgubbar ute på verandan, mysigt.

Nu är vi tillbaka hemms hos älsklingen igen så vad som händer nu och senare återstår att se :)



Ha en fortsatt trevlig lördag!




Kommentarer
Postat av: Kajsa

oj, har du så ont? stackare! jag har till och med sovit på mage, har inga problem alls :o hoppas att det blir bättre snart för dig med. fyfan vad modiga vi var! :D

kram! <3

2010-08-22 @ 11:26:56
URL: http://kajsaaandersson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0