En mysig picknick igår

Fredag och helg tänker troligtvis ni, härligt va? - Inte speciellt för mig då jag ska jobba fredag-, lördag- och söndagnatt. Nätter hela helgen vill säga, vi får hoppas på att helgen går fort så man får sova normalt igen om nätterna ;)


Vad gjorde jag igår då? - Jo, jag träffade tjejen jag är kontaktperson åt kl fem, vi spelade biljard vilket vi gjorde förra veckan också men det var roligt så vi ville ta en revansch. Kvällen slutade med att vi två, min mamma och pappa, grannarna och några till åkte på picknick vid vattnet i den sköna sommarkvällen, ungefär utanför diggilo vid gasklockorna. Så vi fick livemusik till våran picknick. Det slutade med att vi stannade kvar där till klockan tio på kvällen och därefter åkte vi hem.

På kvällen blev det filmmys med min älskade, världens bästa kille. Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0