En försenad resa

Nu är jag äntligen en bit in på resan. Det började med en försening av tåget innan det anlände till Gävle, så jag åkte från Gävle cirka 40 minuter efter beräknad tid. Mer försening blev det också när vi åkte tåget eftersom det gick saktare än vanligt då de var tvungna att koppla ur två bromsar. Det gjorde ju så att jag missade anslutningsbussen från Sundsvall så de stoppade in en extra buss klockan 16.05 som jag nu åker er med. Vi kommer komma från till Skellefteå mellan 22.00-22.30. Synd med alla förseningar och ombokningar men det är som det är. SJ betalde också en varsin meny från mcdonalds i Sundsvall som ursäkt all försening. Nu orkar jag inte skriva mer för tillfället men skriver nog senare. Hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0