Dagens

Dagens humör: Bra humör, det är lördag och helg så det är härligt
Dagens klädsel: Svarta mjukisar och en vit t-shirt med tryck på
Dagens frisyr: Utsläppt just nu
Dagens smink: Mascara
Dagens planer: Jag och Daniel är hembjuden på middag i Bomhus
Dagens väder: Under 20 grader, är sommaren slut nu ?
Dagens vill ha: Mer ledighet och sommarvärme :) Det är superhärligt
Dagens tråkigaste: Att det gör ont där jag har navelpiercingen som togs igåreftermiddag
Dagens köp: Inget hittills
Dagens bästa: Att jag är nöjd med navelpiercingen och att det troligtvis blir en lugn och skön lördag med min fina pojkvän :)
Dagens tanke: Ingenting speciellt
Dagens nedräkning: 8 dagar till studierna påbörjas igen

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0