Dagens lista

Dagens humör: På bra humör :)
Dagens klädsel: En svart klänning med silverklocka och silverörhängen 
Dagens frisyr: Utsläppt för tillfället, det är fortfarande blött efter duschen
Dagens smink: Mascara
Dagens planer: Fixa ett nytt pass och åka hem till min älskling
Dagens väder: Sommarskönt
Dagens vill ha: Sommarledigheten och sommaren förlängd
Dagens tråkigaste: Att jag inte sovit speciellt mycket vilket resulterar trötthet nu
Dagens köp: Inget, men ska fixa ett nyss pass om ett tag
Dagens bästa: Sitter i min ensamhet i rummet och spelar hög musik, det gillas
Dagens tanke: Inget speciellt, bara hur skön och ledig dag jag ska ha idag :)
Dagens nedräkning: 30 dagar, en ynka månad till Kretaresan

 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0