Dagen igår :)

Igår blev det inget datorsittande knappt, bara just då när jag gjorde det enda inlägget. Igår fick vi gäster här hos Danne, dom som kom var; Dannes pappa och hans tjej, Dannes bror, syster och en kompis till henne. Vi fikade och spelade wii tillsammans, det var faktiskt trevligt tycker jag :)

Efter det trängdes jag, Daniel, hans bror och syster och hennes kompis in oss i bilen och åkte till affären efter tio på kvällen och efter det blev det hem för mig och Daniel för att se lite tv och spela mera wii :)

Jo just det, jag och Daniel hade ju en städdag igår också. En storsätdning blev det allt och resultatet blev fint men det tog ju ett tag innan allt blev klart. Det är ju alltid jobbigt när man håller på men roligt när man är klar ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0