Lista

Senaste
1. Kompis(ar) du träffade  : Hanna och Linnea igårkväll :)
2. Personen du pratade med : Mamma
3. Du fick SMS av : Hanna
4. Du kramade : Älskling Danne


Idag
5. Kläder  : Just nu mjukiskläder men ska troligtvis byta om sen om jag ska göra något
6. Bättre än igår : Hittills var gårdagen bättre, eftersom jag bara pluggat hittills

Imorgon
7. Är det : Onsdag och mitten av veckan
8. Planer : Plugga i sin vanliga ordning och sedan har jag ingenting planerat
9. Något tråkigt som händer imorgon : Plugget

Favorit
10. Nummer : 14
11. Färg  : Beror på vad, men svart/vit/rosa gillar jag
12. Årstid : Självklart sommaren
13. Saknar du någon?: Ja
14. Humör för tillfället? : Lite seg och uttråkad men annars är det bra




Frågor och svar:

15. Det första du gjorde?: Idag? Det var att gå på toa och äta frukost
16. Vad åt du sist?: Macka till frukost
17. Vad irriterar du dig på?: När jag inte fattar skoluppgifter, paniken kommer väldigt snabbt :P
18. Tror du på distansförållanden?: Ja det är klart det går om man verkligen tycker om varandra, men visst är det säkert jobbigt
19. Vem tänker du på just nu?: Min fina pojkvän som jag vill vara hos istället för att behöva plugga så mycket 
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Ja, hehe ;)
21. Vart reste du sist?: Med Linnea till Norge-Tyskland med Color magic i somras :)
22. Vad gjorde du igår kväll?: Umgicks och spelade Wii och dansmatta med Linnea och Hanna :)
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Jag har fått höra att jag är en blandning av båda
24. Ler du ofta?: När jag är glad
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)?: Kärlek!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ja det gör jag
27. I vems säng sov du i igår natt?: I min säng
28. Vilken färg har din tröja?: Svart




Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?: Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja
31. Gråter du när du skadar dig?: Det var nog mer när man var yngre som man grät när man gjorde illa sig

Lycka
32. Är du en glad person?: Ja det är jag, även om det inte märks jämt :)
33. Vad gör dig glad?: när allting blir som man tänkt sig
34. Önskar du att du var lyckligare?: Ja
35. Är lycka överskattat? : Gud nej
36. Kan musik göra dig glad?: Ja det kan det, men även åt andra hållet också

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt ''Jag älskar dig''?: Ja, speciellt min fina pojkvän <3
38. Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och menat det?: Ja, annars säger man väl det inte? :P
39. Har du en flick/pojkvän? : Ja :)
40. Är du nöjd med det?: Ja, jag älskar han :)
41. Är du kär?: Japp!




Hat
41. Vem hatar du verkligen?: Ingen specifik person
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nej inte vad jag kan minnas, haha
43. Är du en mobbare?: Nej nej
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja
45. Har du blivit sviken någon gång?: Ja

Skolan
46. Gillar du skolan?: Ja jag gillar min utbilning även om den är svår väldigt ofta :P
47. Favoritämne?: Det som jag läser nu, psykiatrisk omvårdnad
48. Värsta ämne?: I min utbildning har den värsta hittills nog varit vetenskaplig metod tror jag
49. Har du spytt i skolan nån gång?: Inte vad jag minns
50. Är skolmaten god?: Nej det har den aldrig varit, usch

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0