Tillbaka igen efter helgen !!

Nu är jag hemma igen efter en supermysig och härlig helg hemma hos min fina pojkvän. Stan och kortspelskväll och några enstaka goda cider hos hans syrra och hennes kompis var där med. Lördags blev det en promenad till Barcelona för mat, jag åt en god kycklingpasta och älsklingen tog en pizza. Det blev sedan storhandling på Willys och sedan en supermysig kväll. Söndagsförmiddagen gick åt till att städa i lägenheten och fixa snyggt överallt. Sedan bjöd vi över Dannes mamma och hennes kille på årets grilldebut :) Alla gillade maten och Danne är en sådan bra kock ;) Förresten, jag åt ju också frukostaltanen i solen, det var mysigt. Mot kvällningen såg vi film hos Dannes bror där brorsonen, hans mamma, och en vän till Danne var. Sedan gick vi hem och såg en film vi två, myys.

Jag nu har ni fått en liten överblick varför jag inte bloggat supermycket denna helg, har haft en supermysig helg med Daniel och jag kan säga att du verkligen är underbar.

J a g  ä l s k a r  d i g  ♥





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0