Superhelg med älskling

Gårdagskvällen var mysig, jag och älskling var för på stan och kikade runt. Sedan mot kvällningen drack vi enstaka cider/öl på altanen i vårvädret. Dock var det lite kyligt så vi fick roa oss inne istället :) Kortspel, massa babbel osv blev det senare hos hans syrra och hennes vän. Trevlig kväll :)

Idag var jag på teater med mamma och pappa, kikade på Sara (en familj som vi är uppvuxna med) som är 12 år och som spelade så bra så, hela pjäsen var bra och alla som var med var duktiga. Efter det blev det en promenad till Barcelona där älsklis bjöd på mat, pizza för hans del och kycklingpasta för min. Nu ska vi hitta på något annat än att sitta här ;)

Älskar min daniel, har är världsbäst ! :) <3 Släpper aldrig taget om dig din gobit.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0