Storstädning inför påskhelgen

Hejhej.

Idag har inte mycket hänt faktiskt, eller iallafall inte så mycket roligt. Dagen började med plugg i sin vanliga ordning såklart. Efter det tog jag det mest lugnt vid datorn och städade mitt rum. Därefter hjälpte jag till med städning i resten va lägenheten också, vi har minsann haft en riktig städdag idag. Nu är det väldigt rent och fint hemma :) Och mitt rum behövde en riktig städning kan jag säga, lite dammtussar här och där har man väl aldrig dött av, men inte ska dom få flytta in inte ;)

Just nu sitter jag i soffan och slappnar av, jag har sötis Smulan bredvid mig som tvättar sig och ligger och myser :) Väntar också på att klockan ska bli prick åtta, skriver sen vad jag håller på med ;)



  

  

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0