Stan med K - L - H

Tjenixen

Idag blev det en cykeltur till stan för att först möta upp Kajsa, vi gick runt och kikade och babblade :) Sedan efter ett tag träffade vi Linnea och hon hängde med :) Därefter kom även Hanna och då blev det en fika för oss alla på Waynes, det blev en god frukt/bär-smoothie. Efter ett antal timmar på stan cyklade jag hem igen och det var minsann en trevlig dag med brudarna <3 :)
Hemma igen så promenixade jag och Linnea och busade med hennes söta hund osv. Nu är jag hemma och ser på tv och tar det lugnt, hela dagen har varit i full rulle, men även rolig också :)

PS. Skönt att ha inlämningen av arbetet klart, u n d e r b a r t ! !
PS. 2. Kommer jag ihåg ska jag på förmiddagen imorgon lägga in lite videos från när jag och Linnea busade och gjorde tricks med hennes hund idag ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0