Spelkväll med rolig träning och ommöblering i rummet

Sedan jag skrev senast har inte så mycket hänt förutom att Linnea kom på besök och vi körde en sväng på dansmattan och spelade Wii litegrann. När hon gått fortsatte jag med dansmattan ett tag och slog en del rekord, wie :D Haha. Körde även lite cykling, bowling, tennis och golf innan jag avslutade och gick ner för en dusch och därefter en god mandarin.

Just det, jag har ju även möblerat om rummet mitt här på eftermiddagskvisten och det blev rätt så mysigt så det får förbli så här ett tag :)


Nu: Bloglovin & tv.


Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas du får en bra dag :)

2010-04-08 @ 10:08:13
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0