Sista april

Idag är det sista april, tänka sig vad tiden går fort ibland. Ikväll blir det iallafall partaj men innan blir det till att följa med mamma och pappa för att storhandla (om det inte blir för sent) och sedan åka till Danne för att göra mig iordning inför kvällens bravader.

Är helt klar med pluggandet för denna vecka vilket känns härligt. Skickade in arbetet igårkväll och idag skrev jag utvärderingen i processdagboken om kursen gång och min utveckling och vad jag lärt osådär.

Jaha, vad ska jag göra nudå? Jag är uttråkad, spelade wii och dansade dansmatta för ett tag sedan också, ett bra sätt att fördriva tiden på :) Men nu kanske det blir till att läsa lite bloggar eller kanske om man ska se gårdagens avsnitt av Bella & Tyra show? :) Det återstår att se!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0