Påskdagen idag

Hej och godmorgon

Igår var det påskafton och såklart fick vi påskägg här hemma, som alla andra år :p Haha. Traditioner är inte til för att brytas (A)

Vid tvåtiden var jag, älsklingen och familjen hem till mormor för att äta påskmat med henne och morbror som var där. Det fick även bli en promenad i det sköna vårvädret för oss alla lite senare. Vi befann oss iallafall hemma hos mormor en rätt stor del av dagen. Trevligt :)

Mot kvällningen fick det bli mys hemma, jag och älsk kikade på filmen Den galne professorn. Det är en hemskt gammal film men rätt rolig ändå, förresten har jag sett den förut :) Och nintendospelande blev det en del också för mig och älsk :)



Nu: Göra mig iordning inför besöket som kommer om två timmar ungefär. Kanske lite nintendospelande också för den delen ;)


Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Jag kikar in och hoppas att du får en bra kväll :)

2010-04-04 @ 18:36:27
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0