My day

Jag har inte skrivit något på hela dagen och det beror på att jag har haft något att göra hela tiden, vilket är skönt så man slipper vara så uttråkad som man är vissa dagar :P
Jag gick upp vid nio imorse och förhörde mig själv lite på grejer från skolan. Sedan hoppade jag på cykeln och trampade in till stan där jag mötte Kajsa för att kika runt på stan och ha det allmänt trevligt :) Var självklart förbi bibblan också, lånade lite böcker till skolarbeten och trampade hem igen efter det.
Knappt innan jag hann kliva innanför dörren så blev det en promenix med Linnea i det underbara vädret för att köpa vårens första glass. När vi kommer fram till ICA så har de ingen glass, glassboxen var trasig och glassdebuten får bli en annan dag.

Älsklingen kom till mig sen och vi åt middag med familjen och hade det supermysigt sen :) Jag älskar min söta Daniel, han är den finaste människan för mig <3 Längtar till helgen, då ska jag hem till honom och sova över för en riktig myshelg :)
Han åkte nyss för han skulle iväg och träna så nu ska jag göra detsamma, träna alltså. Fast på dansmattan ;)



Förresten LINNI, du vet ditt rekordwakeboardingnintendo wii? Danne slog det, ditt höga rekord ^^ Själv har jag inte kommer över 300 poäng ännu ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0