Inte så bra bloggning under påsken men den är i princip över nu!!

Hejhej

Så här vid påsk har jag inte bloggat så mycket faktiskt, det beror troligtvis mest på att jag har prioterat min pojkvän, familj och släkt för att fira högtiden tillsammans med påskmat, päskägg osv. Om kvällarna har jag myst med min fina pojkvän och även spelat en del på nintendo wii. Såsom ikväll, då har jag dansat på dansmattan ett bra tag vilket säkert kommer kännas imorgon, jag dansade loss så pass länge att jag blev svettig och behövde en dusch och även tills mina ben och armar inte hängde med i den takt jag hade i början :p


Vi hade även besök här hemma idag utav en av mina söta kusiner, faster, hennes man och farbror. Det blev fika, prat och jag busade med sötiskusinen min, hon är så otroligt gullig i sitt lockiga hår, färgglada kläder och blåa ögon, snart har hon hela tre år fyllda :)


Förresten, jag har ju nyss legat och sett avsnitt fyra utav Bella & Tyra show eftersom jag missade det i torsdags. För er som inte sett det gör det här: http://nyheter24.se/bella-tyra-show


Godnatt på er :) 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0