GRATISBIO - Värt att testa!

Godkväll.


 

Jag tänkte tipsa er om en väldigt bra sida vid namn GratisBio, klicka här för att bli medlem. På en eller två minuter har du blivit medlem och kan lätt samla ihop poäng genom att delta i tävlingar, besöka sidor, svara på frågeställningar osv. Bara av att logga in, skriva i någons gästbok, vänförfrågan eller att värva en vän ger dig poäng!

Något jag absolut gillar med GratisBio är de underbara priserna som självklart är biobiljetter men priserna består ofta också utav presentkort på olika klädbutiker såsom H&M och NELLY men även på mataffärer som MAXI ICA.


 


Jag tycker du ska göra som jag
, klicka er in här och bli medlem så kan du också få chansen för fina priser :)




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0