Färdig för idag med allt plugg

Hejhej

Denna vecka har bestått mycket av pluggande, intensivt också. Men nu när jag är klar (i princip iallafall) med arbetet ska jag kika igenom det ännu en gång imorgon innan jag skickar in den. Jag tror ingen fattar hur skönt det är att bli klar med det här arbetet, riktigt ansträngande har det varit. Först skulle jag förstå uppgiften vilket tog några dagar, haha. Sedan att börja skriva var heller inte det enklaste och att lära sig söka vetenskapliga artiklar på engelska som man aldrig gjort förut är ju inte lätt.

Men strunt samma, nu skiter vi i pluggandet för ett tag (;

Ja nu vet jag inte vad jag ska hitta på, funderar på att börja kika på tågresor till Skellefteå nästa månad. Blir väl som vanligt när man har tråkigt att läsa lite bloggar ;)



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0