Ett morgoninlägg

Godmorgon.

Klockan är nio bara och här sitter jag och tänkte precis läsa igenom mitt arbete för sista gången (tror jag) innan jag skickar in det. Man blir lika nervös varje varje gång man ska skicka in ett individuellt arbete eftersom man inte vet om man fattat instruktionerna rätt (de kan vara lika knasigt förklarade ibland) eller om man ens gjort något rätt i arbetet. Men egentligen behöver jag inte vara nervös, man gör ju sitt bästa och hoppas på att det räcker :) Gör det inte det, så är det bara att göra om uppgiften eller om man får göra en komplettering. Det blir alltid bra i slutändan!

Nog om pluggsnack tycker jag, haha. Jag tänkte nu prova vågtången (se bild) i min nya frisyr, jag vet inte om det kommer bli så fint då jag klippt mig rätt kort. Kan ju knappt ha hästsvans för det ser lite småroligt ut, hihi :p


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0