En ny frisyr

  

Igår var det dags för klippning för mig. Det behövdes verkligen för det var bra längesen jag klippte mig och jag hade fått jättelångt hår. Frisören sa till mig att mitt hår var jättelångt och att jag hade jättemycket hår när han skulle sätta fast sånna där klämmor i håret, eller spännen eller vad det heter.

Iallafall så är det slitna borta vilket är skönt och mer än en decimeter klipptes bort, oh jisses vad annorlunda det känns. Speciellt när det plötsligt blev så lättskött och att det går hur fort som helst att duscha håret.

Dock tycker jag inte riktigt bilderna är rättvisa över hur frisyren är, men iallafall så är huvudsaken att jag är nöjd :) Skönt att slippa det där långa "fågelboet" som hängde ner till knäskålarna, hahah. Överdrev kanske lite ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0