Det krävs mycket för att klara av att sköta om 14 småbarn

Efter pluggningen idag åkte jag iväg med mamma och pappa till Valbo för lite handling och kiakde runt lite. Dock var vädret väldigt tråkigt, småregn i flera timmar var det. Sånt gillas verkligen inte, men den puttelilla snön som är kvar försvinner iallafall.

När vi kom hem blev det dansmatta för mig direkt, har ju inget att göra så lite rolig träning känns aldrig fel. Kikade efter det på ett program om en ensamstående mamma med 14 barn. Hennes vardag verkade väldigt jobbig med tanke på att började en unge skrika gjorde minst 7 till det också. Inte nog med det var åtta barn lika gamla, söta och små men väldigt drygt med åttlingar :P Ingenting jag skulle vilja ha iallafall, ett barn nöjer jag mig med, till en början såklart :)

  
Kika in här för att läsa mer om det om ni har lust för det: http://www.expressen.se/noje/1.1953900/darfor-ville-nadya-suleman-ha-en-stor-familj





Nu: 2½ men och sleeptime.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0