Dagens lista

Dagens humör: Brabra! Med tanke att arbetet är klart, det är helg och jag är hos älsklingen :)
Dagens klädsel: Leggings och en lång kofta
Dagens frisyr/smink: Fläta och diadem. Sminket blev foundation, puder, lite göonskugga och mascara
Dagens planer: Plugga och sen hem till älskiepälskie
Dagens väder: Vår, eller jag tror man kan säga att det är vår nu :) Om det inte faller tillbaka och blir snö då! Men idag har vädret varit lite småregnigt
Dagens vill ha: Värme och sol isälltet för regn
Dagens tråkigaste: Hm, jag vet inte, att jag har lite huvvdvärk nu kanske :p
Dagens köp: Ingenting
Dagens bästa: Att arbetet är inlämnat ÄNTLIGEN, älsklingen och att det är helg
Dagens tanke: Tänkt på älsklingen :):)

/ Jossa

Kommentarer
Postat av: Nathalie

fin blogg:D

2010-04-09 @ 18:15:10
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: emma.

sv: tack :)

2010-04-10 @ 09:50:04
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0