Dagens..

Dagens humör: Helt okej, just nu gör plugget mig lite förbannad :P haha
Dagens klädsel: Mysisar just nu, bör väl byta om snart
Dagens frisyr/smink: Har inte gjort något hittills men det ska jag göra något åt snart med
Dagens planer: Pluggning till att börja med och senare vet jag inte, tog just en liten paus i pluggandet. Vad jag och älskling ska göra senare får vi se helt enkelt, vädret gör inte så att man vill gå ut precis
Dagens väder: SNÖ SNÖ SNÖ, Fatta? Snö i slutet av april. Skandal.
Dagens vill ha: S o m m a r - S o l - V ä r m e
Dagens tråkigaste: Faktiskt är snön som kommit tråkigare än plugget ;)
Dagens köp: Inget
Dagens bästa: Att jag just kikade på vädret på internet och det verkar bli finare väder i veckan
Dagens tanke: Vaaarför vinter igen? Vaaarför är plugget så drygt ibland? ^^

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0