Dagen i ord ^^

Godkväller :)

Imorse startade jag dagen med ett litet möte med min PBL-grupp, eller nänstan hela gruppen, för att prata lite om vi behöver hjälp med uppgiften eller har frågor kring skolan och så vidare. Efter det åkte jag med mamma och pappa till affären för att handla lite och därefter blev det full rulle på dansmattan ett tag :)
När jag börjar bli lite småsvettig så kliver min älskade Daniel innanför dörren, så vi spelade lite spel på nintendo wii och såg lite på tv :) Klockan åtta blev det Talang på 4:an här hemma, man har ju sett typ alla andra år så det är lika bra att se det detta år med :)
En litet sammanfattning över min dag och myskväll har jag allt haft :) Nu ska jag stänga av spelet (dansmattan såklart).






Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0