Avatar, Old dogs och Upp

Dessa tre filmer har jag och älskling sett i helgen!


AVATAR
Den här filmen var första gången jag såg i helgen, jag lär vara den sista som sett den nu men den var så bra så jag skulle kunna se den igen. Filmen var spännande och häftigt gjord så den är absolut sevärd, superbra film!





OLD DOGS
Den här filmen var inte den bästa jag sett men inte den bästa heller. Visst skrattade man några gånger men det finns bättre komedier att se.






UP
Filmen såg jag och Danne med hans brorson och den fick bra betyg ifrån oss alla. En rolig barnfilm som var snyggt gjord. Figurerna var så söta i filmen också. Den tycker jag ni ska se, haha. Den var både rolig och lite sorlig, alltså berättelsen.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0