Allt från www.tjuvlyssnat.se

Buss 9, Luleå

Ett fjortisgäng kliver på bussen och för ett väldigt högljutt samtal.
Tjej 1: Alltså, jag ska försöka få tag på nåt åt er. Men det brukar vara skitsvårt.
Tjej 2: Ja… Men du får försöka!
Kille 1: Precis! Jag behöver bara två stycken!
Kille 2: Ah, fast jag behöver nog tre.
Tjej 1 (irriterat): Jaja! Jag ska försöka sno ett helt pack av Pontus sen.
Kille 1: Ja, gör det!
Kille 2: Vad blir det för nåt då?
Tjej 1: Vet inte. Det jag får tag på. Näcken kanske… Eller Profil.


--------------------


ICA Kniven, Knivsta

Några ungdomar samlar in pengar till Världens Barn.
Tjej ~18 (går fram med sin insamlingsbössa till man ~50): Världens Barn?
Mannen (bittert): Jag har nog att göra med mina egna…


--------------------





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0