YEEES JIHO

Ni undrar kanske varför jag låter så glad ;)


Då ska jag tala om för er att jag och min grupp klarade seminariumet :D Första seminariumet vi hade, nervöst var det men vi fixade det :) YEEY.

Nästa seminarium är på torsdag, vi har ju redan påbörjat nästa arbete som då är Psykiatrins historia. Och även en fältstuide (individuellt) ska göras tills den 29 sep och ska sedan diskuteras om i ännu ett semiarium den 1 okt :P


Idag var jag en duktig dotter(är just nu på väldigt bra humör efter att vi klarade seminariumet) så jag plockade ur diskmaskin innan far min kom hem från jobbet, borde kanske göra det oftare men jaja :)




Här kommer söta bilder på Smulan från imorse när hon var nyvaken. Just nu springer hon och skriker, hon såg nämligen en fluga eller nåt.

 





Nej nu ska här lagas mat, ha det bra gott folk. Puss.


/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0