Spänning i Idol stiger

Hej :)

Ett inlägg får det bli innan jag ska chilla med sims oså som typ varje kväll ;P Efter jag kikat lite över plugget så följde jag och bror med pappa för att handla, där vi också träffade på Hanna, Stina och Ivana :) Trevligt att träffa dom pinglorna! :)

Efter affären åkte vi hem till mormor för pappa och bror min skulle hjälpa till att flytta lite möbler efter att hon lagt in nytt golv :) Vi blev även bjuden på fika. Sedan skyndade vi oss hem och jag sprang över till Linnea för att se Idol med henne, trevligt trevligt :) Hon bjöd på en bit brownies som tösen bakat, hehe bra att du står i med bakningen Linnea, du lyckades bra iaf :D
Idol var spännande idag ju, dom slutade när det var som mest spännande så man lär ju se imorgon :D

Äntligen hemma i sängen igen, skönt. Är rätt trött faktiskt, ska nog sova om inte allt för länge. Men vem vet, fastnar man vid Sims så är det ju så ;)

Nej men denna dag är har varit så trevlig så, så nu säger jag godnatt på er gott folk, vi ses och hörs imorgon :) Pusspuss.






/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0