Psykiatrisk omvårdnad

Hej på er.

Eftersom jag fick frågan om vad jag pluggar tänkte jag kortfattat berätta det. Utbildningen jag läser heter Psykiatrisk omvårdnad och är en tvåårig distansutbildning på Umeå universitet, men mitt program finner man på Skellefteå campus.
Eftersom det är en nätbaserad utbildning kör vi i princip allting på nätet, dock har vi två kursträffar på studieorten varje termin. Vår första kursträff är förbipasserad men var en spännande resa.

Du kan läsa mer om utbildningen här :
http://www.umu.se/utbildning/program-kurser/program/?currentView=aboutProgram&code=VGPSO

Jag tycker faktiskt att utbildningen är intressant och det här är något jag ska jobba med senare. Men den är väldigt svår, ett väldigt stort steg från gymnaise till högskolenivå. Men det man kan göra är att kämpa på, har man en stark vilja om framtiden ska man hålla fast vid den.



Så här ser Skellefteå campus ut:



Puss på er.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0