Pluggtime för min del nu :/

Hej på er allesammans :)

Hoppas ni haft en trevlig helg, för det har minnsan min varit :) Önskar bara att helgerna inte svischar förbi jämt. Som jag skrev i förra inlägget har vi bland annat varit hos Dannes pappa ute på "landet".

Idag när jag vaknade kikade jag först lite på min fältstudie som aldrig blir klar känns det som. Sedan tog jag bussen till stan för att återlämna böcker och låna om en bok. Efter det begav jag mig till bomhus där jag och familjen inklusive smulan fikade hemma hos mormor för att gratta morbror Thomas som var där, grattis på dig :D
 
Körde hem till älskling där jag är nu, sitter och pluggar på fältstudien nu igen. Jag vill bli klar med den nu verkligen. Ska fortsätta nu så jag blir det.

Hörs kanske senare puss puss

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0